sobota, 26 stycznia 2013

Wyróżnienie

Wyróżnienie od Moniki


Kochani dostałam moje pierwsze wyróżnienie od Moniki-BARDZO DZIĘKUJĘ



WYRÓŻNIENIE-to ogromna radość w moim sercu,takie miłe gesty sprawiają,że ogarnia nas niesamowita euforia i siła do dalszego ,tworzenia ,tego co lubimy,kochamy,jeszcze raz dziękuję z całego serca :)


Zasady powyższego wyróżnienia są następujące:
każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Oto fakty dotyczące Mnie
1.Jestem szczęśliwą mamą 6 letniego Maksia
2.Uwielbiam wszelkiego rodzaju prace związane z rękodziełem:papierowa wiklina,decoupage,malowanie,filcowanie,scrapbooking itp
3.Papierową wiklinę zaczęłam wyplatać w czerwcu 2012 roku,ciągle się jej uczę i odkrywam
4.Bardzo lubię gotować,mam swoją idolkę w sztuce gotowania Julia Child
5.Jeden z moich ulubionych filmów to Julie and Julia(film przybliża postać Julii Child)
6.Mój ulubiony owoc to truskawka,choć mam ich wiele ,ale akurat teraz naszła mnie na nią ochota
7.Mój ulubiony kolor to czerwony

BLOGI ,KTÓRE NOMINUJĘ;
1.Magdalena
2.Aldona
3.Kasia
4.Iza
5.Olga
6.Ewa
7.Bogna
8.Ania
9.Agnieszka
10.Urszula
11.Diana
12.Danka
13.Beata
14.Angela
15.Joanna

5 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam cieplutko ;)***

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Bardzo, ja dodaję Twojego bloga do godnych polecenia u mnie :), Adres znajdziesz w linkach :) Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za wyróżnienie:)Kochana Agatko dzięki tobie zyskałam chęć do dalszej pracy bo to co robię ma sens i się podoba niestety nie znajdę czasu na wzięcie udziału w zabawie przykro mi na to trzeba trochę czasu a ja na razie nie mam dostępu do swojego kompa :)))buziaki

    OdpowiedzUsuń